Безкоштовна консультація

Доставка оплата гарантії і повернення в інтернет-магазині ЛегПром

Купувати в нашому магазині легко.

Є можливість покупки товару онлайн без будь-яких дзвінків і контактів при оплаті карткою або банківським переказом.

Вибираєте товар, він переходить в кошик. Там вводите телефон, адреса поштового відділення або адреса, за якою здійснювати кур'єрську доставку на будинок. Натисніть «купити».

При відправці замовлення, на вказаний номер мобільного приходить ТТН від «Нової Пошти», за яким можна отримати замовлення у вказаному відділенні. У разі доставки на будинок, ТТН необхідний для кур'єра.

Доставка
Обробка і відправка замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю, з 9.00 до 17.00.
Замовлення, отримані до 14.00, відправляються у той же день. Замовлення, отримані після 14.00, відправляються на наступний робочий день.
 
Доставка по Україні
Інтернет-магазин виконує доставку будь-якого товару службою доставки «Нова пошта», "від дверей до дверей" за будь-якою адресою, або на вказаний вами поштове відділення.

Здійснюємо доставку в межах України, незалежно від адреси і без придбання додаткових товарів.
Ознайомитися з адресами та графіком роботи представництв кур'єрської служби «Нова Пошта» Ви можете тут.
 
Вартість доставки
Орієнтовна вартість доставки кур'єрською службою Нова Пошта: від 40 грн (запчастини і фурнітура).

Обладнання – від 250 грн.

 

Термін доставки
Термін доставки вашого замовлення службою «Нова пошта» - в середньому 3 робочих дні з моменту відправлення. Прибули в місце призначення посилки лежать на складі «Нової пошти» протягом 5 робочих днів, на 6-й день посилка повертається назад.

У разі затримки термінів доставки і наявності номера ТТН просимо звертатися до служби "Нова пошта".

 Місце доставки
Доставка здійснюється за адресою, вказаною при оформленні замовлення.
 
Для відправки замовлення службою доставки «Нова пошта» вкажіть адресу доставки чи номер складу у вашому місті.
 
Оплата

Способи оплати:

— Накладений платіж (без комісії)

— Переказ на картку Приватбанку (без комісії).

— Готівкою кур'єру

— Платіжними картами Visa і MasterCard будь-якого банку світу. Сервіс проведення платежів забезпечується Міжбанківською системою електронної доставки й оплати рахунків з використанням сучасного й безпечного механізму авторизації платіжних карт. Реквізити платіжних карт вводяться в захищеному режимі і недоступні співробітникам компанії або стороннім особам.

Оплата для приватних підприємців (ФОП), з ПДВ, без ПДВ за безготівковим розрахунком: після того, як ви зробили замовлення по телефоні або на сайті, система або менеджер (якщо телефонували) виставляє рахунок для оплати. Доставка здійснюється у відповідності з вашими побажаннями.

Служба підтримки: (068)340-65-42 Обладнання, (098)221-64-51 Запчастини, (066)837-71-89 Фурнітура. Обробляємо замовлення Пн-Пт з 9:00-18:00

 

Гарантія, сервіс та повернення

На будь-який товар, придбаний у нашому магазині є гарантія відповідає законодавству країни. Наш сервісний центр здійснюють гарантійне і післягарантійне обслуговування. Є варіанти вирішення питань з виїздом нашого майстра до вас на виробництво, пересилання запчастин, заміна товару і ремонт в нашому сервісному центрі. В залежності від ситуації погоджуємо із клієнтом оптимальне рішення.

Ми поставляємо а не виробляємо обладнання, тому ремонт здійснює наш сервісний центр.

Повна гарантія поширюється на:

  • вироби з заводським браком, тестовий термін визначення шлюбу – 14 днів;
  • вихід з ладу вузлів і агрегатів, які не стикаються з тканиною і голкою, раніше закінчення гарантійного строку.

У таких випадках доставка виробів, ремонт або заміна проводяться за наш рахунок, при збереженні фабричної упаковки, відсутності механічних ушкоджень, а також подряпин, потертостей і втрати первісного вигляду.

Гарантія не поширюється на:

  • поломки електроніки і двигунів, пов'язані з перепадами напруги в електромережі клієнта;
  • розхідники і швидкозношувані вузли (голки, рейки, голкові пластини тощо);
  • якщо при підключенні обладнання клієнт порушив правила експлуатації техніки безпеки;
  • вироби з механічними ушкодженнями;
  • техніку втратила первісний зовнішній вигляд;
  • при втраті упаковки.

Обмін, ремонт або заміна (в гарантійних випадках) здійснюються протягом 14 робочих днів після надходження заявки.

Не гарантійних випадках, сервісне обслуговування виробляємо за погодженням із замовником.

На техніку, придбану за індивідуальним замовленням поширюються окремі правила, які додатково обговорюються з менеджером.

У гарантійних випадках ремонт, повернення, пересилання чи заміна здійснюються за наш рахунок. Гроші повертаємо таким же способом, як і отримали.

У негарантійних випадках всі дії по сервісному обслуговуванню проводяться за рахунок замовника.

Повернення техніки можна здійснити за адр. р. Харків, вул. Конторська 16.

Повернення грошових средствпроизводится протягом 7 робочих днів після оформлення заявки.

               Додаткові послуги

Щоб уникнути шлюбу й неприємностей при підключенні і запуску ми пропонуємо скористатися нашими послугами по установці та налаштування техніки. Ми проведемо комплексне оснащення робочого місця і навчимо персонал роботі з придбаним швейним обладнанням.