Маркетинг в Інстаграм для швейного бізнесу
Просування в Інстаграм, цільова аудиторія, контент, маркетинг Instagram - це супер популярним. Щомісяця понад 200 млн. Користувачів приходять сюди, щоб залити 58 млн. Картинок. Важливо, що більше половини учасників відвідують акаунти кожен день! Це приголомшлива залученість і це набагато вище, ніж в інших соцмережах. З'являється резонне питання: а може бути, має сенс побудувати на ці..
Авторське право в швейному бізнесі, чи існує воно і як за нього боротися
Авторське право в швейному бізнесі, чи існує воно і як за нього боротися (Без юридичних термінів і тяганини). Уявіть ситуацію: ви придумали ексклюзивний образ, розробили унікальну модель, намалювали ескіз, запросили конструктора, зробили лекала, пошили пробну партію виробів, зробили фото, вклали кошти в маркетинг і просування, потім продали товар ..
Стан індустрії моди 2021, в пошуках перспектив у важкі часи
Модна індустрія попереду 2021 року, перспективи, надії та розчарування Аналітики Mc Kinsey вважають, що через 21 рік модна індустрія буде визначена двома трендами: - загальне падіння виробництва і продажів; - зростання продажів в інтернеті. Пандемія, падіння виробництва, вихід в інтернет говорять виробникам, що потрібно міняти або виходити з ринку. Що чекає Укра..
СМЕРТЬ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ ?!?!
У червні 2018 року ми опублікували статтю «Турецький імпорт — останній цвях у труну української легкої промисловості». У ній мова йшла про проект скасування мит на ввезення виробів турецького легпрому. Нам пощастило — підписи були зібрані, і тоді все обійшлося, але ситуація повторюється... І ось знову почався «бій сил добра проти сил здорового глузду». Хочеться повторити питання, яке було задан..
Колаборація швейних виробництв 2020 року або смерть!!!
Сьогодні у сні мій мозок влаштував справжній штурм, так що можна сказати, я побував на справжньому нетворкінг. Прокинувся, проаналізував і записавши усе, щоб не забути і з вами поділитися цінною інформацією і власними висновками. Дрібні і середні виробники, думаю багато хто з Вас помітили, що попит і продажі падають з-за чого багато компаній не вижили. І це тільки початок – далі все може бути н..
Рентабельність і смерть швейної промисловості України.
Рентабельність і смерть швейної промисловості України. Рентабельність двієчника з анекдоту — це коли купуємо за 2 $, продаємо за 4 і живемо на 2 %. Справа в тому, що виробництво в Україні працює тільки за цим принципом. Чому — зрозумієте далі, але повернемося до анекдоту. Успішний двієчник розповідає своєму другові–відміннику як веде свій бізнес. Він не знає скільки відсотків заробляє, і тим бі..
Модернизация производства с окупаемостью в 1 сезон.
Вопрос автоматизации в швейном бизнесе считаю очень важным делом. И для этого есть веские основания – других способов выстоять в условиях жесткой рыночной конкуренции пока не придумали. В этой статье я хочу показать, что окупаемость автоматизации швейного оборудования в реальна, причем и ее можно рассчитать, отследить и зафиксировать. Постараюсь дополнить это утверждение примерами и фактами..
Почти «Back to the Future»
У любого человека возникает желание заглянуть вперед на год, два или десять лет. Хорошо это или плохо? Наверное, хорошо, если это желание связано не с космической романтикой, розовыми пони, единорогами и другим фентези. Ничего не имею против футуристики, но в этой статье хочу рассказать о более прагматичных вопросах, а именно о бизнесе и производстве. Бизнес-тур – это реальная возможность у..
Алло! Мы ищем таланты!
Пост в фейсбуке о китайских работниках вызвал бурю эмоций. Это не люди, - это фокусники, факиры и жонглеры в одном флаконе. С такими сотрудниками не нужна автоматизация, один парень пришивает шлевки на пояса как два автомата. А тут просто найти хорошую швею проблема. Коллега пишет – разместил объявление: требуется швея, з.п. 14000, за две недели – три звонка. Это мало, или проблема в чем-то дру..
Заробити там, де інші витрачають!
Заробити там, де інші витрачають!Якщо ви продовжуєте випуск одягу з бирками типу «Fashion Exclusive», тоді терміново припиніть це збиткове і невдячне заняття! Це минуле століття, сміливо відправляйте «ексклюзив» в топку історії. У статті ми розповімо, як суттєво збільшити дохід за рахунок прокачування власного бренду. Як знайти нових вигідних, постійних замовників, при мінімумі витрат.Зараз питанн..
Нетворкинг для лёгкой промышленности или почему эксперты швейной индустрии не делятся своими знаниями?
ПРИСУТСТВИЕ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО ФАКТОРА По мнению экспертов, доказано, что самыми лучшими и получателями и передатчиками информации являются сами слушатели-учащиеся, т.е. все те люди, которые в какой-то степени получают знания. Заключение экспертов, включая международных специалистов, в отношении проведенных интервью с HR-лидерами, показало, что для того, чтобы обмен навыками и знаниям..